E3 2016: کارگردان God of War در مورد شخصیت جدید کریتوس میگوید

۲۷ خرداد ۱۳۹۵ موضوعات: اخبار، اخبار E3، اخبار بازی، پلی استیشن 4، مطالب ویژه، نمایشگاه بدون دیدگاه 2,037 بازدید

سونی سانتا مونیکا به تازگی در E3 2016 بازی جدید God of War را معرفی کرد و ما متوجه شدیم که این سری از بازی با تغییرات بسیاری مواجه شده است و با نسخه های قدیم خود خیلی فرق دارد.

کریتوس از آن حالت غوغایی خودش بیرون آمده و کمی ملایم تر شده و همچنین دوربین بازی نیز به سوم شخص تغییر کرده است

آقای بارلوگ کارگردان بازی به گیم اسپات در E3 2016 پیوست و در مورد ملاقات دوباره با کریتوس و دادن فرصت دوم برای انسان شدن او صحبت کرده است:

ریشه های این بازی در مورد یک سفر شخصی بود که ما مایل بودیم اون رو بگیم . من به آینده فکر می کنم و در من یک خدای جنگ دیگر شکل گرفته است. من فکر کردم که باید داستانی جدید برای کریتوس بگیم. این داستان جدید شامل تغییراتی هم می شود. این تغییر دوربین جدید من است که با آن دنیا را میبینم. شما کودکی دارید و این خود نوعی تغییر مسیر برای خلاقیت است. من فکر کردم که اگر به کریتوس شانس دومی داده شود چه روی خواهد داد؟

در اینجا کریتوس سعی می کند تا خشم خود را کنترل کند و تصمیمات دیگری نسیت به بازی های قبل بگیرد :

از نظر او ، الهه بودن مانند یک بیماری است که بدون انتخابش به کریتوس تحمیل شده است و عوارض جانبی بیماری خشم است. او دارای دو جنبه ی انسانی و الهیت است ، دو چیزی که با یکدیگر همخوانی نداشته و وجود این خشم باور نکردنی است.

او در ادامه افزود:

در دوران قبلی بازی ، او در همه ی زمان ها مثل هالک بود و همیشه خشم خود را کنترل نمی کرد ، چون نمیدانست که چطور باید بروس بنر باشد و در این تکرار مکررات پسرش به او یاد می دهد که چگونه انسان باشد و او را به سمت بشریتی هدایت می کند که برای مدت ها کنار گذاشته شده است

برای کریتوس این مبارزه ای است که بارها ممکن است در آن موفق نشود و بارلوگ اشاره می کند که این موفقیت ریشه کن نشده و بعد از هر شکست نمایان می شود

بارلوگ همچنین در مورد تغییر دید دوربین و چگونگی تاثیر آن بر روی بازی سخن می گوید :

ما می خواستیم یک داستان خیلی صمیمی تر رو برای شما روایت کنیم و شما را به آن نزدیک کنیم و در ابتدا ما هر جنبه ای از بازی رو سنجیدیم، آن را به چند بخش تقسیم کردیم و آن را طبقه بندی کردیم ، هم اکنون به هرکدام از بخش ها نگاه می کنیم.

او در ادامه اظهار داشت :

با نگاهی به گذشته و تغییر از Resident Evil 3 به Resident Evil 4 که حتی کارگردان بازی هم ان را دوست داشت. پس به این نتیجه می رسیم که نمی توان رزیدنت را بدون یک دوربین قابل کنترل ساخت . منم همینطوری فکر می کنم . خیلی از افراد دوربین سینماتیک رو دوست دارند ، اما من فکر می کنم که شما با دوربین نزدیک بتوانید حس بهتری داشته باشید.

با بازی تاک همراه باشید

Nathan Drake
به نظر من گیم خودش یک نوع هنره و گیمر هم هنرمند . پس چه خوبه که ما توی این دنیای پر از هنر سهیم هستیم و از این سرگرمی استفاده می کنیم م.ت - PS4 گیمر ;)
مطالب مرتبط

0 دیدگاه ارسال شده

دیدگاه خود را بیان کنید :

لطفا از بخش فهرست‌ها منویی را برای (منوی موبایل) انتخاب کنید.