نسخه دسترسی زودهنگام Path of Exile 2 دارای کمپینی ۲۵ ساعته و محتوای پایانی شگفت‌آور و غنی است.

پس از پنج سال انتظار، نسخه دوم بازی Path of Exile بالاخره در چند هفته آینده وارد مرحله دسترسی زودهنگام می‌شود. استودیو Grinding Gear Games در جریان پخش زنده‌ای چهار ساعت اطلاعات جدید درباره این بازی ارائه کرد، از جمله کلاس‌های قابل بازی، مدت زمان کمپین و محتوای بخش پایانی بازی.

برای تجربه نسخه دسترسی زودهنگام، مگر اینکه قبلاً مبالغ قابل توجهی در Path of Exile 1 هزینه کرده باشید، باید یکی از بسته‌های جدید دسترسی زودهنگام را خریداری کنید. ارزان‌ترین بسته با قیمت 30 دلار شامل مقداری پول درون بازی برای خرید فضای ذخیره‌سازی بیشتر است، اما بسته‌های گران‌تری نیز با قیمت 460 دلار وجود دارند که شامل آیتم‌های تزئینی، تی‌شرت، هودی و کتاب هنری فیزیکی می‌شوند. GGG اعلام کرده که امکان ارتقاء بسته‌ها در هر زمان وجود دارد و این بسته‌ها فقط برای شش ماه، تا پایان توسعه بازی، در دسترس خواهند بود.

نسخه بازی که در تاریخ 6 دسامبر (با امکان پیش‌بارگیری چند روز قبل‌تر) منتشر می‌شود، شامل سه فصل از شش فصل کمپین و شش کلاس از دوازده کلاس بازی است. گذراندن داستان کوتاه‌شده حدود 25 ساعت طول می‌کشد و برای رسیدن به حداکثر سطح 65 در دسترسی زودهنگام، باید داستان را دو بار تکمیل کنید. در نسخه نهایی بازی که حداکثر سطح به 100 می‌رسد، مراحل تکراری نخواهند بود؛ اما این تجربه، تصویری تقریبی از مسیر رسیدن به بخش پایانی PoE 2 را ارائه می‌دهد.

کلاس‌های جادوگر و جنگجو از PoE 1 بازگشته‌اند و کلاس‌های جنگاور، راهب، مزدور و جادوگر به عنوان کلاس‌های جدید به PoE 2 اضافه شده‌اند. هر کلاس در درخت مهارت PoE 2، که به بزرگی بازی اول است، از نقطه‌ای متفاوت شروع می‌شود. همچنین، هر کلاس دارای دو شاخه فرعی از سه شاخه فرعی یا “صعود” خواهد بود. کاربران در Reddit در حال بررسی و تجزیه و تحلیل کلاس‌ها و ساخت‌های احتمالی هستند. جادوگر می‌تواند به خون‌آشام تبدیل شود که از جادوهای مرگبار استفاده می‌کند و جان خود را از دست می‌دهد و من کلاس اولیه‌ام را انتخاب کردم.

بخش پایانی بازی برای بازیکنانی که به طور جدی با PoE آشنایی ندارند، پیچیده خواهد بود. PoE 2 بسیاری از سیستم‌های بازی اول را گسترش می‌دهد و GGG قصد دارد به مرور زمان، سیستم‌های فصلی یا لیگ را نیز به بازی اضافه کند. یکی از سیستم‌های بازگشتی، شبیه به “نقشه‌سازی” در PoE 1 است، اما این بار شما وارد انواع متنوعی از سیاه‌چاله‌ها و مبارزات با رئیس‌ها می‌شوید تا ارتقاءهای دائمی برای شخصیت خود به دست آورید. تمام این موارد برای سرگرم نگه داشتن شما برای صدها ساعت، حتی در این نسخه اولیه، طراحی شده‌اند.

مجله خبری بازی و تکنولوژی بازی تاک

“`

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *