نااوکی هامaguchi، کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth، گفته است: “به عنوان کسی که بازیها را روی PC انجام میدهد، گاهی اوقات خودم از مادها استفاده میکنم” و اضافه کرد که “من آن را شخصاً چیز مثبتی میبینم.” به همین دلیل است که انتظار میرود هیچ شکایتی در مورد هجوم قریب الوقوع مادهایی که بخشهای خستهکنندهتر ماجراجویی بزرگ Cloud را آسانتر میکنند، وجود نداشته باشد.
ماد Easy Chocobo Catch توسط مادساز LordGregory ساخته شده است. این ماد به این معنی است که دیگر لازم نیست سکانسهای مخفی کاری خودکار که در آنها باید دزدکی به چوکوهای منطقه نزدیک شوید را دوباره پخش کنید. معمولاً این موارد چیزی هستند که باید قبل از اینکه بتوانید از Chocobo Stops یک منطقه به عنوان نقاط سفر سریع استفاده کنید، از لیست بیپایان وظایف خود حذف کنید، و با توجه به اینکه برخی از چوکوها حرکات پیمایشی خاصی دارند، ممکن است قبل از دسترسی به بخشهایی از هر نقشه باید تکمیل شوند.
در حالی که معمولاً باید دزدکی به چوکو رئیس نزدیک شوید و با پنهان شدن در پشت واگنهای معدن یا هر چیز دیگری، نگهبانان آنها را دور بزنید، با Easy Chocobo Catch، پرندگان حتی اگر درست جلوی آنها خمیده راه بروید، شما را نخواهند دید. این ماد همچنین سرعت شما را سه برابر میکند. گرفتن چوکوها سختترین چالش در Final Fantasy 7 Rebirth نیست، اما این یک نقطه دیگر از کندی و اصطکاک در بازیای است که آنقدر اصطکاک دارد که میتواند مانند قدم زدن در شن خشک باشد.

در حالی که در Nexus Mods گشت میزنید، نگاهی به Most Combative Team Members بیندازید، که باعث میشود اعضای گروه شما در حالی که شما آنها را کنترل نمیکنید، بیشتر حمله کنند، و Silent Chadley and Mai in the Open World، که Shushaga را روی دوستان سایبورگ پرحرف شما میاندازد. حالا ای کاش یک ماد برای حذف بخش مخفی کاری خودکار در جستجوی پروتورلیک وجود داشت. یا به بازی پایانی رضایت بخش میداد.
مجله خبری بازی های کامپیوتری بازی تاک