بازسازی Fallout 1 توسط طرفداران، تنها دو ماه پس از انتشار نسخه نمایشی کامل، متوقف شد، اما سازندگان قول داده‌اند که این اتفاق به دلیل “اختلاف داخلی” یا دخالت Bethesda نبوده است.

## پایان ناگهانی یک پروژه ی پرشور: Fallout: Vault 13

چند وقت پیش، خبر از توقف توسعه ی یک بازی پرشور و جاه‌طلبانه منتشر شد. Fallout: Vault 13، که قصد داشت Fallout 1 را با گرافیک و دوربین اول شخص Fallout 4 بازسازی کند، به طور ناگهانی از ادامه ی کار بازماند.

این بازی که ظاهراً پیشرفت قابل توجهی داشته و به تازگی دمویی از چند بخش ابتدایی بازی را به اشتراک گذاشته بود، ظاهراً در دو ماه گذشته موفق به جلب رضایت بسیاری از بازیکنان شده بود. اما واقعیت این بود که در پشت پرده ی این پیشرفت ظاهری، چالش های متعددی در حال رخداد بود.

تیم توسعه در پیام خود در Discord ، با اشاره به مشکلات موجود از جمله خستگی اعضای تیم، مشکلات در جذب و حفظ اعضای تیم با مهارت های خاص و تغییرات در زندگی شخصی اعضای اصلی تیم، علت توقف این پروژه ی پر شور را تشریح کرد.

تیم Fallout: Vault 13 در عین حال با تاکید بر اینکه این تصمیم به دلیل اختلافات داخلی یا توقف از طرف Bethesda اتخاذ نشده، اعلام کرد که در هفته های آینده نسخه ی کامل این بازی را با تمام محتویات نهایی منتشر می کند.

با وجود این خبر ناگوار ، تیم توسعه با انتشار یک مقاله مروری به بررسی همه ی موفقیت ها ، تجربیات و عشق و اشتیاق حاکم بر این پروژه خواهد پرداخت.

این یک یادآوری است که حتی بهترین طرح ها نیز می توانند به دلیل عوامل مختلف با مشکل روبه‌رو شوند و در نهایت توقف کنند. با این حال، ممکن است تیمی دیگر با علاقه و انگیزه برای ادامه کار و به وجود آوردن یک بازی عالی و جدید پا به میدان بگذارد.

مجله خبری بازی های کامپیوتری بازی تاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *