به‌روزرسانی فوری و توصیه‌هایی برای بهبود پایداری بازی Microsoft Flight Simulator 2024 ارائه شد.

“`html

شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت ۲۰۲۴ با وجود استقبال بی‌نظیر، با مشکلاتی در آغاز کار خود مواجه شد. توسعه‌دهندگان به‌سرعت وصله‌ای را منتشر کردند که برخی از مشکلات سقوط بازی را برطرف می‌کند. نکته مهم این است که اگر از رایانه شخصی استفاده می‌کنید، باید تغییری در تنظیمات خود اعمال کنید.

استودیو آسوبو در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اگر از رایانه شخصی استفاده می‌کنید، بسته‌های قدیمی در پوشه community شما ممکن است تأثیر منفی بر عملکرد و رفتار بازی داشته باشند. اگر با مشکلاتی مانند بی‌ثباتی یا زمان‌های طولانی بارگذاری مواجه هستید، بسته‌های community خود را به پوشه‌ای دیگر منتقل کنید و سپس بازی را مجدداً راه‌اندازی کنید.»

تغییرات دیگر در این به‌روزرسانی سریع عبارتند از:

  • ثبات و عملکرد:
    • رفع مشکل سقوط بازی هنگام انتخاب “به عنوان ورود” در EFB
    • رفع مشکل سقوط بازی که هنگام بستن و فراخوانی منوی دوربین پس از تغییر گزینه حالت تمرکز پهپاد به مقداری غیر از مقدار پیش‌فرض رخ می‌داد.
    • رفع مشکلات متعدد سقوط در سراسر بازی
  • رفع اشکالات عمومی:
    • رفع مشکل نبود نشانگر ماوس در پنجره ورود به Xbox Live
    • رفع مشکل از دست رفتن تمرکز هنگام ایجاد پروفایل ورودی جدید.
    • انتخاب هواپیما از طریق منوی کنترل امکان‌پذیر است، اما فقط از صفحه اصلی قابل تغییر است.
    • رفع مشکل گیر کردن کاربر هنگام دسترسی به نوار منو از هر صفحه راهنما.

محبوبیت Flight Simulator 2024 به قدری زیاد بود که سرورهای بازی به دلیل حجم بالای بازیکنان با مشکل مواجه شدند. روز انتشار بازی برای MSFS 2024 روز بسیار سختی بود، همانطور که می‌دانید.

با این حال، با به‌روزرسانی فوق، بازی باثبات‌تر شده است و چند روز پیش صف انتظار برای ورود به بازی از بین رفت.

جورگ نومان، رئیس بخش شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت، چند روز پیش گفت: «ما از شور و شوق بالای طرفداران برای Microsoft Flight Simulator 2024 آگاه بودیم، اما صادقانه بگویم، ما کاملاً حجم بالای آن را دست کم گرفتیم و این امر زیرساخت‌های ما را تحت فشار قرار داد.»

MSFS 2024 بسیاری از دارایی‌های بازی را از طریق ابری به‌صورت بلادرنگ استریم می‌کند که باعث می‌شود حجم نصب کوچکتر و نیازمندی‌های سیستم کمتر باشد، اما این به معنای کار زیاد برای سرورهاست. نومان و سباستین ولوچ، مدیر عامل استودیو، توضیح دادند که در طول آزمایش‌ها برای استریم دارایی‌های بازی به‌صورت بلادرنگ برای ۲۰۰۰۰۰ بازیکن آماده شده بودند، اما سیستم اساساً برای حجم بالای بازیکنانی که آسوبو با آن روبرو شد، آمادگی نداشت.

مجله خبری بازی و تکنولوژی بازی تاک

“`

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *