تری‌آرچ قابلیت “شناسایی” (Recon) در بازی “کال آو دیوتی: بلک آپس 6” رو ضعیف‌تر کرده. این یعنی دیگه بعد از احیا شدن، توانایی دیوارببینی به مدت طولانی در اختیار شما قرار نمی‌گیره.

## “کال آف دیوتی: بلک آپس 6” به خاطر “Recon” مورد انتقاد قرار گرفت

از زمان انتشار “کال آف دیوتی: بلک آپس 6″، یکی از مزایا به شدت مورد انتقاد بازیکنان قرار گرفته است: Recon. Recon یکی از “مهارت های جنگی” در بلک آپس 6 است که به بازیکنانی که یک مجموعه کامل از مزایا با رنگ کدگذاری شده یکسان را تجهیز می کنند، پاداش می دهد. اگر یک مجموعه کامل از مزایای آبی را تجهیز کنید، Recon را دریافت خواهید کرد که به شما این امکان را می دهد که دشمنان را بعد از هر بار respawn برای مدت کوتاهی از طریق دیوارها ببینید، چیزی که برای هرکسی که یک بازی FPS رقابتی را تجربه کرده، گیج کننده است.

بازیکنان، همانطور که انتظار می رفت، از دیدن دشمنانی که از “wallhacks” مجاز توسط Activision استفاده می کنند، راضی نیستند. همانطور که Morgan Park در نوشته خود در مورد نیاز به nerf Recon عنوان کرد، “افراد بعد از respawn ، دشمن را از طریق دیوار مشاهده و بدون هیچ منصفانه ای به سرشان شلیک می کنند.”

خوشبختانه، Treyarch این انتقادات را شنیده است. در پچ جدید Black Ops 6 که امروز با یک سری تنظیمات تعادل منتشر شد، مدت زمانی که Recon دشمنان را از طریق دیوارها بعد از respawn نمایش می دهد، از 2 ثانیه به 1.5 ثانیه کاهش یافته است. در حقیقت این کاهش نیم ثانیه ای کمی ناچیز به نظر می رسد، اما Treyarch اعلام کرده است که “کاهش اضافی قبل از فصل 1 اعمال خواهد شد.”

در توضیحات پچ Treyarch اعلام کرده است: “در حالی که به سمت فصل 1 حرکت می کنیم، به جمع آوری اطلاعات و نظرات در مورد مزایا و مهارت های جنگی در مولتی پلیر ادامه می دهیم. ما امروز چند تنظیم جزئی را اعمال کرده ایم و به بررسی کلی مزایا و مهارت های جنگی در آینده ادامه می دهیم.”

جالب است که Treyarch همچنین اشاره کرده است که Recon محبوب ترین مهارت جنگی نیست و این عنوان به Enforcer تعلق دارد که سرعت احیای سلامتی را بعد از کشتن یک دشمن افزایش می دهد. در حالی که این افراد ممکن است کشتن های خود را به شیوه ای صادقانه تر و محترمانه تر انجام دهند، آنها از قدرتمندترین توانایی در بازی محروم می شوند.

نیازی به توضیح نیست که توانایی دیدن از طریق دیوارها در بازی ای که هدف آن کشتن دیگران قبل از کشته شدن است، مزیت بی نظیری است. اگر اینطور نبود، بازیکنان مخالف در مواجه با شکست، دشمن خود را متهم به استفاده از wallhacks نمی کردند. حتی با وجود کاهش اضافی که در راه است، من تعجب می کنم که شامل کردن Recon با هر نوع کاهش به جز 100٪ تا چه حد می تواند به سلامت بازی کمک کند؟

مجله خبری بازی و تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *