ویچر ۴ بالاخره به‌طور کامل وارد مرحله تولید شده است: «مرحله اصلی و فشرده‌ترین مرحله توسعه در پیش رو است.»

به تازگی، شرکت CD Projekt در به‌روزرسانی مالی سه‌ماهه سوم خود، رسماً اعلام کرد که پروژه Polaris، همان بازی‌ای که عموماً با نام «ویچر 4» شناخته می‌شود، وارد مرحله تولید کامل شده است.

این خبر مهم در اسلاید اختصاصی ارائه گروه به چشم می‌خورد: [لینک ارائه گروه]

پروژه Polaris وارد فاز تولید شده است
(تصویر: CD Projekt)

پیوتر نیلوبوویچ، مدیر مالی CD Projekt، در این خصوص گفت: «چند هفته پیش، پروژه Polaris به مرحله تولید کامل رسید. در حال حاضر، این پروژه از میان تمام پروژه‌های ما پیشرفته‌ترین است و وارد حساس‌ترین مرحله توسعه شده است. از تیم برای تلاش‌هایشان سپاسگزارم و برای پیشرفت بیشتر آرزوی موفقیت دارم.»

[لینک ویدیوی یوتیوب]

پروژه‌های دیگری که نیلوبوویچ به آن‌ها اشاره کرد، شامل Orion (دنباله سایبرپانک 2077)، Sirius (بازی فرعی ویچر در حال توسعه توسط The Molasses Flood)، و Hadar (یک IP کاملاً جدید و متفاوت که در سال 2022 معرفی شد) می‌شود.

در مورد نحوه توزیع تیم‌ها، اینگونه است: [این بخش می‌تواند با استفاده از اطلاعات ارائه شده در متن اصلی، به صورت خلاصه‌تر و با کلمات جدید بازنویسی شود. مثلا می‌توان از عبارت هایی مانند “تقسیم وظایف در تیم‌های توسعه” استفاده کرد.]

گزارش سرمایه‌گذاران CD Projekt: تجزیه و تحلیل تیم‌های توسعه درگیر در پروژه‌های در حال انجام
(تصویر: CD Projekt)

میخال نواکوفسکی، مدیرعامل مشترک CD Projekt، در مورد کاهش تعداد توسعه‌دهندگان در تیم Polaris توضیح داد: «این تغییر طبیعی در گذار از مرحله پیش‌تولید به مرحله تولید است و ما ساختار تیم را برای پاسخگویی به نیازهای فعلی تنظیم کرده‌ایم.»

نواکوفسکی در مورد معنای عملی انتقال به فاز تولید کامل توضیح داد: «در مرحله پیش‌تولید، جنبه‌های کلیدی بازی، از جمله داستان، مکانیزم اصلی و طراحی، را توسعه داده و نحوه عملکرد آن‌ها را در یک بخش قابل بازی آزمایش کردیم. مرحله پیش رو، مرحله اصلی و فشرده‌ترین مرحله توسعه است. در حال حاضر، ما در حال گسترش راهکارهایی هستیم که تاکنون توسعه و تایید شده‌اند.»

نواکوفسکی در ادامه افزود: «اکنون هدف مشخص شده است، می‌دانیم چه چیزی می‌خواهیم در بازی به دست آوریم و اکنون زمان پر کردن جزئیات است. البته این یک ساده‌سازی بیش از حد است، اما این همان معنای ورود به مرحله تولید است. بخش بزرگی از بازی ساخته شده که مفهوم‌های خاصی را اثبات می‌کند و اکنون می‌توانیم کل بازی را طبق برنامه تکمیل کنیم.»

هنوز هیچ تاریخی برای انتشار ویچر 4 اعلام نشده است، که با توجه به مشکلات Cyberpunk 2077 چندان تعجب‌آور نیست. یکی از شرکت‌کنندگان در بخش پرسش و پاسخ، در مورد جدول زمانی توسعه بازی سؤال کرد، اما نواکوفسکی با لحنی قاطع پاسخ داد: «من به این سؤال پاسخ نمی‌دهم» – هرچند از هوشمندی پرسش کننده نیز تمجید کرد.

مجله خبری بازی و تکنولوژی بازی تاک

“`

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *