Treyarch و Activision تصمیم گرفتهاند نشانههایی از سبک کارتونی و رنگهای اغراقشده را در نسخه ولت Black Ops 7 حذف کنند و بهجای آن، جلوهای واقعگرایانه و نظامیوار را برجسته کنند. پس از انتشار نسخه آزمایشی بازی و واکنش کسانی که عجیبوغریببودن اسکینهای پیشین را نقد کرده بودند، چهار اپراتور ولت ادیشن با لباسها و تجهیزات تازهای معرفی شدند که حالا در میدان جنگ کمتر به چشم میآیند و بیشتر حس حضور در یک عملیات واقعی را منتقل میکنند.
مهمترین تغییرات اسکینها
- حذف زرههای حجیم و رنگهای نئون؛ اکنون سروان هارپر با کاپشن تاکتیکی ساده و لوازم جانبی خاکستری به میدان میآید
- برداشتن پوشش آبی شفاف از شخصیت «کارما»؛ این اپراتور حالا در خاکریزها کمتر جلب توجه میکند

پشت صحنه بازطراحی
در بلاگ رسمی Call of Duty آمده که این بازنگری بهخاطر «تعهد به اصالت بصری و حس واحدِ Black Ops 7» انجام شده است. Treyarch معتقد است پلیگیمری که تجهیزاتش رنگرو رفته، خشخورده و خاکگرفته به نظر برسند، تجربهای عمیقتر و جدیتر از بازی دریافت خواهد کرد.
پلیدی و صداقت؛ رقابت با Battlefield
این اقدام در پی نگرانیهای مشابه طرفداران Battlefield 6 صورت گرفت؛ جایی که انتشار یک اسکین با تأکید بر رنگهای سبز لیمویی و افکتهای اغراقشده، واکنش منفی جامعه بازیکنان را برانگیخت. جمله مشهوری که در فرومها دستبهدست میشود این است: «ما نباید تا وقتی اسکینی مثل لباسی با کلاه سانتا معرفی شود، پای اعتراض را باز کنیم.»
اکنون به نظر میرسد سازندگان Black Ops، پیش از آنکه این ماجرا بهدنبال چرخهای از رنگ و بلبشویی ادامه یابد، یک گام جلوتر رفته و مسیر واقعیگرایی را انتخاب کردهاند.
آیا بازی بیروح میشود؟
حذف اسکینهای فانتزی ممکن است تجربه را از جنبه سرگرمی کمرمق کند، اما در عوض، آن دسته از بازیکنانی که دنبال حس «ماموریت مهم پشت خطوط دشمن» هستند، از این تغییر استقبال خواهند کرد. تا انتشار رسمی، باید منتظر ماند و دید آیا تعادل میان جدیت و تنوع بصری حفظ خواهد شد یا خیر.
مجله خبری بازی و تکنولوژی بازی تاک

نیکی نمازی
او فارغالتحصیل رشته روزنامهنگاری با گرایش رسانه دیجیتال است و فعالیت حرفهای خود را از سال ۱۳۹۹ به عنوان نویسنده آزاد در حوزه بررسی گجتهای پوشیدنی آغاز کرده است. وی در حال حاضر، سردبیر بخش اخبار تکنولوژی در یک مجله آنلاین بازی و تکنولوژی است.