خبر بازگشت گِوِنت به ویچر ۴، موجی از شادی را در میان طرفداران این بازی نقش آفرینی محبوب ایجاد کرده است. طبق گفته کارگردان و تهیه کنندهی اجرایی ویچر ۴، سباستین کالِمبا و گُسیا میترِگا، در مصاحبهای با Easy Allies، این بازی کارتی محبوب، دوباره در قسمت چهارم حضور خواهد داشت. اگرچه جزئیات هنوز در هالهای از ابهام قرار دارد، اما توسعه دهندگان تأیید کردند که گِوِنت به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از تجربهی بازی در ویچر ۴ در نظر گرفته شده است.
میترِگا در این مصاحبه تأکید کرد که CD Projekt Red همواره به نظرات جامعهی بازیکنان گوش فرا داده و تلاش میکند تا انتظارات آنها را برآورده کند. کالمبا نیز عشق خود و تیمش را به گِوِنت ابراز کرد.
بازگشت گِوِنت به ویچر ۴، امیدوار کننده است، به ویژه با توجه به پیشرفتهای چشمگیر این بازی کارتی در نسخههای الحاقی ویچر ۳، مانند مجموعهی کارتهای اسکلایگه و مسابقات نفس گیر Blood and Wine. اما سؤال اینجاست که CD Projekt Red از تجربیات نسخهی مستقل گِوِنت چه درسهایی گرفته و چگونه آنها را در ویچر ۴ به کار خواهد بست؟
بازی چند نفرهی گِوِنت هرچند طرفداران خودش را داشت، اما تغییرات لازم برای حفظ تعادل و پیچیدگی در بازیهای رقابتی، باعث فاصله گرفتن برخی از بازیکنان از آن شد. بازیهای مجزای گِوِنت مثل Thronebreaker و Rogue Mage، پتانسیل زیادی را برای گیم پلی تک نفره نشان دادند. با این حال، توسعهی چند نفرهی گِوِنت در سال جاری به پایان رسید، در حالی که CD Projekt Red به تازگی یک مجموعهی فیزیکی از کارتهای گِوِنت را روانهی بازار کرده است.
یکی از آرزوهای طرفداران، مواجهه با گِرالت به عنوان آخرین رقیب در مسابقات گِوِنت در ویچر ۴ است. امیدواریم شاهد رونمایی از یک مجموعهی قدرتمند از کارتها توسط گِرالت باشیم! همچنین انتظار میرود CD Projekt Red با به کارگیری خلاقیت و تجربهی خود، تجربهای منحصر به فرد و فراموش نشدنی را برای طرفداران گِوِنت در ویچر ۴ ایجاد کند.