CD Projekt قول داده است که ویچر ۴ در مقایسه با ویچر ۳ و سایبرپانک ۲۰۷۷، «نه کوچکتر خواهد بود و نه بدتر».

ساخت بازی ویچر 4 رسماً آغاز شده است. شرکت CD Projekt در به‌روزرسانی مالی سه ماهه سوم خود، از ورود این پروژه، که با نام رمز Polaris شناخته می‌شود، به مرحله تولید کامل خبر داد. پیوتر نیلوبوویچ، مدیر ارشد مالی شرکت، اعلام کرد که این روند چند هفته پیش آغاز شده است.

چارلز ترمبلی، معاون فناوری CD Projekt Red، در مصاحبه‌ای با یوروگیمر، درباره تغییر موتور بازی‌سازی از REDengine (که در سایبرپانک 2077 استفاده شده بود) به Unreal Engine 5 صحبت کرد. وی ضمن اذعان به چالش‌های این تغییر، از پیشرفت‌های قابل توجه تیمش سخن گفت و بر جاه‌طلبی‌های CD Projekt Red تاکید کرد. وی گفت: « کار آسانی نیست، اما پیشرفت‌های خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم توانایی‌های این موتور جدید را به خوبی به نمایش بگذاریم. تغییر موتور، به هیچ وجه از اهداف بلندپروازانه ما کم نخواهد کرد.»

ترمبلی افزود که پروژه Polaris که توسط 400 نفر از 650 کارمند شرکت در حال توسعه است، از هر بازی قبلی این استودیو بزرگتر و بهتر خواهد بود. به گفته او، بازی‌های بعدی نیز به مراتب بهتر و بزرگتر از ویچر 3 و سایبرپانک 2077 خواهند بود. وی بر عدم قبول CD Projekt Red از ارائه بازی‌هایی با کیفیت پایین‌تر از آثار پیشین تاکید کرد.

ترمبلی ضمن اذعان به وجود چالش‌ها و مشکلات احتمالی در این گذار، بر عزم راسخ تیم برای غلبه بر موانع و ارائه اثری فراتر از آثار گذشته تاکید کرد. به گفته او، تغییر موتور نباید مانعی برای رسیدن به اهداف استودیو باشد.

هنوز تاریخ انتشار بازی بعدی ویچر اعلام نشده است. با توجه به تاخیرهای متعدد در عرضه سایبرپانک 2077، احتمالاً استودیو تا زمانی که از برنامه زمانی خود اطمینان کامل پیدا نکند، تاریخ انتشار را اعلام نخواهد کرد. با این حال، داگ کاکل، صداپیشه گرالت، تایید کرده است که در این بازی حضور خواهد داشت؛ اما گرالت شخصیت اصلی بازی نخواهد بود.

مجله خبری بازی و تکنولوژی بازی تاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *